Tisdag

hello everybody!

Sitter här framför datorn och äter lite popcorn, är lite småseg..
Dagen har varit mycket rolig och givande, och ganska utmattande..
Hade dock bara två klasser; klassisk balett och jazz. Men det kändes!
Nice att äntligen vara igång, nu kör vi..

Stretchade ett bra dag och snackade lite med tjejerna.
Väl hemma tog jag ett bad och smörjde in mig med diverse saker, känns som jag kommer ha träningsvärk imorgon... suck. Har fyllt i viktiga papper och läst igenom en massa saker, pratat med folk (heja Mia, heja!) och ätit en god middag.

Det känns lite konstigt att bo i Stockholm. Känns som jag bara är på semester typ.
Men man vänjer sig väl, speciellt när jag väl har kommit iordning i mitt rum.
På lördag händer det grejer med mitt rum, då min familj kommer hit med saker osv. Och kräftskiva är det då, mums!

Saknar många där "hemma". Eller vad man ska säga..
Hur ska det här gå..

Pussar Linnéa

Kommentarer
Postat av: Emmapemma

Heej! Låter som om du har det bra i Sthlm :) vi saknar dig här hemma också! hann ju inte säga hej då...i morgon börjar plugget för mig med..eller ja det är inskrivning. Bestämde mig typ för två veckor sen men har inte sagt det till nån förns nu efter Turkiet. Ska faktiskt bli kul att plugga. Hoppas du har det bäst i Sthlm. Och du...håll pss uppdaterade :D puss och kram

2008-08-26 @ 22:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0