Torsdag..

.. och Linnéa kan knappt sitta upp.
Och somnar snart. Dessutom så är det ganska jobbigt att skriva på ett tangentbord.
Kort och gott; Linnéa har ont överallt och upplever jobbig träningsvärk som hon hoppas ska gå över innan måndag och att det inte återkommer något mer denna termin. Vilket kanske inte är så troligt, men man kan ju hoppas..

Annars är allt bra här in tha city. Klart man saknar personer, (något så otroligt jävla oerhört.) men, när jag väl har kommit iordning med mitt rum, och allt dansade, jobb osv, då..... hoppas jag att jag har tid och ork att träffa alla.
Jag måste ha tid och ork.

Fotografering igår efter en galen streetklass var väl lika kul som att springa till tunnelbanan, vilket jag förövrigt blev tvungen att göra imorse då jag snoozade på tok för länge. Bättring är på G.

Idag var det en riktigt tuff dag. Började 8.30 (...) med rytmik. Prov var och en. Ajajaaj... inte min grej. Inte så konstigt då jag aldrig har hållt med något "sådant" förut. Jo, min lilla panikträning inför DH, men det räknas inte.. Det var svårt och jag kände hur humöret sänktes, rejält. Men jag lär mig väl, måste dock lära mig ultrarapidsnabbt, för att komma ikapp med tvåorna.
Det känns inte helt okej eller ja hurra..
Därefter bra balett med Katarina, lunch, jazz med Maggie - otroligt högt tempo, kan ju bero på att vi idag var 5 st på golvet. Svetten lackade och helt utpumpad var jag kl. 14.45... Bara att resa på sig, kl 15.00 - dags för modernt eller snarare kroppsstyrka med Brasken. Whoooooooo. Pain överallt, tomatröd i ansiktet och helt sluuuut. Men det kommer nog ge resultat. Får vi väl hoppas ;)


Badat, smörjt in och ätit.
Jag intar sängen, snart vill jag lova.

» Två otroligt kul saker har hänt de senaste dagarna.
Inget som gäller mig personligen utan min familj och även en vän.
Återkommer.

Take care   ♥ 
/ L.

Kommentarer
Postat av: Eva-Marie & Simon

Hej Linnèa!!! Det värmer!!! Hoppas att du har det bra och trivs där du är!!! Ha en toppen helg och var rädd om dig!!! Stor kram från E-M och Simon

2008-08-29 @ 06:49:03
URL: http://evamaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0