Woozah.

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade.
Mycket är på gång just nu, inte en ledig minut..
Eller jo, lediga minuter hela tiden men som används till annat än just bloggen och datorn.

Ångesten och paniken växer för varje dag som går.
Fast det blandas med fjärilar i magen, för det ska verkligen bli hur kul som helst.

Jag har under veckan, bland annat;

- Träffat Mia
Vi lunchade på Rosali´s, gick på stan och avslutade dagen på IKEA med god chokladmousse & leenden.
- Träffat Linn
Myskväll på hög nivå hemma hos henne. Massa prat och grymt bra film.
Heja Mamma Mia! Heja oss!
- Träffat Magda
Massa snack om framtiden, var allmänt fjolliga och gick en sväng på stan.
- Träffat Emma
Mys hemma hos henne. På tok för längesen vi sågs. Saknad.

- Partaj hemma hos Malin som fyllde 19 igår. Hur trevligt som helst! Anton är skön.
- Varit på banken och fixat.
- Fixat med present till S.
- Inhandlat saker inför den lilla överraskningen, till nästa vecka.
- Städat en hel del, heja.
- Packat och slängt hur mycket saker som helst.
- Kollat efter stipendium.
- Blivit arg över stipendium.
- Hittat typ hundra saker jag vill köpa.
- Ätit sushi.

Känns bra att få lite gjort, dock lika mycket kvar, på gott och ont..
Måste iaf få in S-ansökan innan måndag, packa ur rummet, packa inför den kommande veckan samt göra klart en grej.
Och till lite mera roliga saker:
Linn, hem till A&A och kolla in lägenheten, äta sushi, Mia, Regna, D, kolla och bestämma kurser i höst och mer därtill...

Det kanske märks att jag gillar listor.
Hittade en underbar svart magnettavla som är perfekt inför i höst och mina kommande listor..
Ska inskaffas, snarast.

Nu till att dricka mjölk och äta bullar!

Suck att jag drömmer hur mycket som helst på nätterna, vilket gör mig extra hungrig. Eller nåt.
Nåväl, uppe typ varannan timme och ränner runt i köket. Inte så bra, inte så bra.

Tack och bock för mig ♥

Kommentarer
Postat av: Malin W

hehe låter najs du :) ja han är skön.. fattar inte hur han lyckas. och du ska veta att jag också älskar listor :D ! skriver jämt. lätt 1 varje dag, typ. :) saknar dig hörrdudu! vi får ta en helg då vi firar dig och mig ( 18 år ) när MEJL kan ses. men vi hörs och ha så kuuul nu ! love

2008-08-12 @ 19:45:58
URL: http://happier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0