.

Vad händer på Bengtzingfronten då?

image408

- I dagens Aftonbladet kan man kan läsa om att "Det är svårt att fokusera".
Hon har mycket på gång, Melodifestivalaktuell på lördag i Dödens grupp (om nu någon har missat det..), skivsläpp den 19 mars och hon ska dessutom medverka i Körslaget.

Aftonbladet:
"... "Lite som en diva"

- Jag har satt ihop en lista på namn som jag vill ha med, men om alla inte kan är det upp till Meter Film att hjälpa mig att lösa det. Jag känner mig lite som en diva ...

Vad händer om du vinner på lördag, går vidare till Andra chansen veckan efter eller till final i Globen om tre veckor?

- Vet inte, men det finns väl en plan för allt.

Hur hinner du med?

- Min häst skulle hindra mig från att jobba ihjäl mig men det gick åt helvete. Det kan jag glömma nu, säger hon. "



- "Så har du aldrig sett Bengtzing" lyder även en rubrik på dagens nätupplaga av Aftonbladet.
Artikeln handlar om hennes senaste blogginlägg;

image409

"Sista badet hemma innan avfärd till Karlskrona imorgon bitti! Nu är allt på bana. Och några problem att somna lär jag inte ha hur mycket tankar som än snurrar. . . Denna dagens schema var planerat av djävulen. . Men nu ska jag räkna änglar, får och drömma om Christer Björkman! God Natt."


- Låtspåren till "Vild & Galen" har nu kommit upp på cdon.com
(Malin, bra koll du har..!)

01: Hur Svårt Kan Det Va image720
02: Utan Dig
03: Inga Pojkar I Världen
04: Idag, Imorgon Och Igår
05: Grannarna Vaknar
06: Det Första Guldet
07: Vild & Galen
08: Sanningen
09: Om Du Vill
10: Varför Gör Du Som Du Gör?
11: Värsta Schlagern



Man kan redan nu förhandsboka albumet och även singeln; "Hur svårt kan d va" på cdon.com
Min första tanke när jag tittar på låtlistan är:
Utan Dig .
Är det den låten jag tror att det är........ eller hoppas att det är..
Då har min dröm gått i uppfyllelse. För Den skulle vara perfekt till Det... och även om det inte är just Den så känns det som att den kommer vara fin, med betoning på fin.

- Duracellkaninen är på väg till gröna Karlskrona, med ett stopp i Gullspång för kramar&kärlek.

- Dagens; Hur svårt kan d va?
Att rösta på Bengtzing nu på lördag. 099-23004.

Behöver jag ens säga att jag är taggad på helgen?

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag känner att Bengtzingfronten är relativt uppdaterad och kommer att vara det typ hela veckan = S C H O F T !
Skulle inte hon typ ha med en gammal låt på skivan med?!? I chatten stog de 12 spår -ett hemligt-
och angående helgen jag är MKT Taggad ;)
Puss på fina!
SAKNAR....

2008-02-26 @ 19:17:02
URL: http://MaalinR.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0