9 juli - sjuk.

Hej hallå soliga Sverige.

Kul att solen skiner idag, för er som kan vistas i solen, inte lika kul för mig då jag ej under några omständigheter ska befinna mig i solsken.
Tjena, det kommer ju inte jag klara av i den här värmen.

Men jag är sjuk och har väldigt ont, så det blir mest till att ligga i sängen och få tiden att gå snabbare, så jag blir friskare snabbare.
Igår var jag på akuten/sjukhuset hela dagen, typ det värsta jag varit med om.
De vet inte riktigt vad det är, eller jo en sak vet de, men det är något mer än det..
Äter medicin iallafall och ska göra det i typ 10 dagar. (orka biverkningar säger jag bara.)
Och under dessa 10 dagar, för att nämna några saker, så får jag inte: vistas i solsken, inte dricka för mycket mjölk, inte dricka någon alkohol och inte köra bil. Ja, det sista kvittar ju för min del.
Men ändå. Solen skriker efter mig, jag lovar.
Och jag vill träffa folk! Speciellt folk som åker bort typ nu.......

Ville väl mest säga att jag lever, någorlunda. Om jag inte är bättre ikväll så ska jag till sjukhuset igen för fler undersökningar. Den som lever får se.

Njut av solen - ni som kan.
Puss L.

Kommentarer
Postat av: Malin

Krya på dig vännen!

Sänder massa tankar & Kärlek!

Puss

2008-07-09 @ 14:20:53
URL: http://maalinr.blogg.se/
Postat av: Marre

Hoppas du kryar på dig riktigt snart! Skickar styrka, energi och kärlek! PussPuss

2008-07-10 @ 17:55:28
URL: http://marreolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0