Torsdag

- Borta bra, men hemma bäst.

Äntligen hemma, känns underbart bra och nu ska jag sova i min säng och soooova länge imorrn bitti.
DET om något har jag längtat efter.

Nu är sökningen på DH avklarad, gjorde mitt solo idag och vips så skulle man åka därifrån...
Kändes faktiskt lite... konstigt.
Är nästan 100 % säker på att jag inte kommer in till hösten, men sökningarna har givit mig mycket!

Nästa vecka är det workshop med Mia och jag säger hurra!
Veckan därefter är det sökning, igen, denna gång Ackis..

Fikade med Häxan Surtant (Katrin Sundberg) idag.
Vilken underbar kvinna, !
Många fina och lovande ord från henne som sporrade mig...
Kul att hon planerade och lade upp min framtid, ja, why not ?

Precis avslutat ett samtal med Linn, hon är stark!

Nu ska jag sova..
Hälsar btw Malin välkommen hem ! Saknad ♥ .

Puss Linnéa

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack =)

Saknar dig och turgrisen =)

Puss!

2008-06-12 @ 23:25:24
URL: http://maalinr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0