Bengtzing frill . .

Oj, där ser man. Hårförlängning som heter duga.
Undrar vad hon väljer inför lördagen . ..

Karlskrona-frisyren, utan hårförlängningar...

image430

Från festen på Undici och här från Torbjörn Ek´s blogg;

Schlagerartisterna hänger av tradition på Stockholmskrogen Undici på onsdag kvällen innan finalen.

Efter att Linda och jag träffats tidigare idag har hon hunnit skaffa hårförlängningar:
- Jag kom på det i taxin från dig, berättade hon.
- Men tänker du ha det så här på lördag? frågade jag
- Trallalala, det vet man aldrig, försökte Bengtzing kollra bort mig.

Senaste..

image435

image436

Vad tycker ni?
Kort & gott eller långt & rockigt?

Kommentarer
Postat av: Marre

Jag röstar KORT!! Passar mkt bättre till låten och attityden i den -nickar- Puss

2008-03-12 @ 23:51:24
URL: http://marreolsson.blogg.se
Postat av: Malin

Jag är geek och håller med föregående talare då jag inte har en egen vilja =) haha...

2008-03-13 @ 06:55:49
URL: http://MaalinR.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0