Bengtzing.

Om Bengtzing och finalen 08.

Ur bloggar;

Linda and her cool cats

image438


Linda
och hennes hiphoptomtar (som jag för övrigt tokgillar - det är så skönt att se riktiga proffs i en supersnygg koreografi. Jag blir kalasglad av dem, speciellt när Linda klappar sin katt i varje refräng kan jag inte sluta le) sätter hela numret på första genomkörningen, även om direktsändningsraketen Bentzing är långt mycket lugnare när det bara sitter lite trötta pressmänniskor i publiken.

image439

Främsta förändring - Linda har fått (extremt) långt hår!
Frågan är om det sitter kvar på lördag?

Linda Bengtzing var såklart partysugen och som ni uppmärksamma har märkt på dagens repbilder han hon nu långt hår igen!
"Det har verkligen växt otroligt snabbt på 2 veckor" observerade studiomannen Henke von Z klokt idag.
Fick ikväll veta att hon helt enkelt testar sig fram, och vet själv inte vad hon skall ha på lördag. Så idag testade de med extensions... Vi får se vad hon väljer.
Jag tycker kort!

Snygga pics;

              

Och på onsdag släpps hennes album; "Vild & Galen"

image455

Kommentarer
Postat av: SoffiZz

Snygggga bilder... Speciellt på dom tre schlagerdamerna på gala. Mmm, så söta.

2008-03-17 @ 21:20:34
URL: http://s0fies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0