Biter ihop & Ler.

snörvel. host. snörvel. aj. hosthost. no. suck.
jag längtar till påsklovet.

Still förkyld och stressad.
Lite smått vimsig om man säger så. Tog bort nagellacket nyss, satte mig vid datorn och skulle precis blogga då jag ser att jag har glömt att ta bort färgen på en nagel. Rött nagellack - hur kan man missa det?

Uppdatering;

tisdagen ... började med skratt, snarare hysteriskt-kom och ta mig härifrån-jag hinner inte-skratt, skola, kävesta var kul att se, tandläkarn - som vanligt och sedan jazz och show.
Maud är stört skön & diggade Bengtzing. Schoooooooft. Det gick bra på showen.... satte dansen, den är snigg!
Tror dock inte att jag kommer att kunna vara med på föreställningen, tror det är sökning då.. men vi får se, håller tummarna.  ingen balett utan istället redovisningsplugg.

idag... så inledde jag Projektarbetsredovisningarna med; Hur svårt kan det va att tycka om dans ? - inte alls svårt om ni frågar mig och därför valde jag att... gick bra. förvånansvärt bra. Och Kajsa var hur nöjd som helst.
Känns bra med respons från henne, - hon kan sin sak.
Dagen flöt på med riktigt roliga redovisingar. Vilken klass man går i.... !

Sminkkurs 13.30-17.00. Och oooooooj va sjukt mycket man kan göra med smink.
Lärde oss om grundsminkning för scenframträdande;
- hej man måste överdriva * 10.
Men coolt. Jag lekte Superhjälte, vi provade Lady M- smink och diskuterade massor med Xenia.
MYCKET roligt.
Slutade dock jobbigt med huvudvärk.
Väl hemma däckade jag i sängen i 2h, vaknade, eller ja.. kunde ine öppna ögonen - så ont hade jag.
Sinnessjukt..
Nu har jag fått i mig lite mat, duschat & ska ta tag i religionen .
Prov imorgon var det jag.. Hurra.

Bengtzing på radion imorse gjorde typ mig dag.
Hon är för skön den människan alltså.
Orka hångla............. hihi.

Grattis till jobb M!, KRAMAR till dig M... och helgen kommer bli bäst.
Må boka det sista bara.... mm, potatis. *ler stort*

Gör mig frisk. DH på fredag , öppen klass - neeeed to be frisk då JA.

Tobbe Ek+s snabbsnack med Linda;

Linda är övertygad om att svensk schlager är det som kommer sticka ut mest i ESC. Därför tänker hon inte sjunga sin låt på engelska förrän hon vunnit i Belgrad.

- Om alla låtar är engelska disco-låtar kommer ju min svenska schlager sticka ut mycket mer. Men jag förbereder en engelsk verison så klart så man kan släppa den som singel i Europa om jag vinner.

Som för övrigt fyller år imorgon..........

Kissssssssses L.

Kommentarer
Postat av: Marre

Skönt att höra att det gick bra på redovisning -jag höll mina tummar- :) Och ja Linda imorse var humor på HÖÖÖG nivå. Jag garvade hysteriskt där jag låg i min säng, väckte nog grannarna :P
SNART SNART! Och du, krya på dig!
Puss&Kramar

2008-03-12 @ 21:41:22
URL: http://marreolsson.blogg.se
Postat av: Malin

-Du Är Stark-
och Ja, Kul med redovisningen -nickar-
Tack och massa Krya på dig kramar!
Puss och Kärlek, 3 ynka dagar kvar!

2008-03-12 @ 23:14:40
URL: http://MaalinR.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0