hey.

ÅH SÅ UNDERBART.
Jag åker till Stockholm imorgon och hela helgen kommer bli så sjukt kul,...
jag behöver detta.

Idag har det varit en hel del plugg, religionsprov som gick .. mja, inte bara jag som blev förvånade över provet, tyvärr negativt. svårare eller det var iallafall konstigare frågor än vad vi hade trott. Inte så mycket basic och grundläggande .. Menmen. Nu är det klart iallafall. Avbockat.

Köpte neontetror idag och tog vattenprov. Vattnet var tydligen gryyyyymt bra.
Skönt att höra!

Efter lasagne (heja!) och lite sömn och deeptalk med Magda så var det dans.
Först lite snack med Catrine som är braaa.
- " Men du är ute och reser en hel del va.. ..?"
Ha, hur visste hon det kan man fråga sig.
Angående mina fredagar..

Nåväl.
Har packat och fixat det sista inför morgondagen.
Blir en späckad helg med DH, Singing in the rain, god mat, shopping, Mello, Jensens (..), Mello-final, schlagerparty, och mer därtilll....
Ska bli oerhört kul.

Känns bättre nu ...... skönt.
Och Han, vad gör Han?

Puss.




 


Kommentarer
Postat av: Malin

Helgen kommer bli bra (ja)
FÖR VI SES DÅ!!!!!!!!!
Puss...

2008-03-13 @ 23:48:31
URL: http://MaalinR.blogg.se
Postat av: Marre

Imorrn smäller det. Eliten samlas med dunder och brak :) Hoppas dagen har varit grymt givande! :)

Pussinuss

2008-03-14 @ 18:32:14
URL: http://marreolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0