Schlager.

På Bengtzingfronten;

Linda firade sin 34-årsdag under natten till torsdagen på Undici vid Stureplan. 
- Jag är lite hes, jag var uppe lite för länge i går. Alla andra firade mig och då kände jag att jag måste stanna en stund, säger Linda Bengtzing.
Hon hävdar samtidigt att det inte ska vara någon fara för tävlingen.
- Jag är Wallmanstjej du vet, vi klarar allt, säger Linda Bengtzing.

Ur Torbjörn Ek´s blogg;

När klockan slagit midnatt blev det plötsligt Linda Bengtzings födelsedag.
Hon önskar sig seger på lördag, dammsugare eller champagneglas i födelsedagspresent, berättade hon redan tidigare på dan för mig.



Lindas frisör Emir Kapetanovic (till höger) får nåt rött i blicken (det är alltså inte bara min blixt) när han ser min mobilkamera och försöker genast få Linda att sitta "lite snällare".

 

Men Linda är alldeles för upptagen med att visa Alexander Bard sin senaste pose för att lyssna.



Det gäller att hålla koll på begreppen. Man får absolut inte kalla Bengtzings dansare - han i mitten med randig tröja - för söt.



- Söt går inte, det får man absolut inte säga, hörde jag Linda förklara igår.
- Då blir han sur, snygg måste man säga.


Linda Bengtzing skrattar och leker när hon kör sin Hur svårt kan det va? Det känns inte som att hon tar så seriöst på första genomkörningen utan mera har kul på scenen genom låten.



Det gör också att Linda känns avslappnad på scenen.  Andra genomkörningen tar hon i mer. Kamerorna sitter och det smittande humöret går ju inte att missa.


 
Hur svårt kan det va....

Det får vi se på lördag.
Jag kommer vara på plats och ge mitt stöd tillsammans med de bästa.
Måtte hon få en bra placering.
Det är hon värd.

Glitterpussar från mig. . .
Ha en toppenhelg!

Kommentarer
Postat av: Emelie

jo men han dansarn i mitten är ju grymmmt söt. elr okej jo snygg =)
ser fram emot min födelsedag :D:D hahah!;)
ha en grymmm påsk, så rings vi!
pussss

2008-03-14 @ 21:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0