trött.

Klockan har passerat 23 och jag är fortfarande inte riktigt klar än med allt, men jag har hunnit med en hel del.
Är faktiskt helt slut nu, det känns att jag inte är på topp och det ska bli oerhört skönt att krypa ner i den nybäddade sängen snart :-).

Jag var hemma idag med från skolan, vilket inte var kul men jag är lite stolt över mig själv att jag var det. Att jag tillåter mig själv att vara sjuk, händer inte så ofta.. Men vad jag har missat.. Nåväl, får tas igen nästa vecka.

Jag har under dagen mest tagit det lugnt men som sagt även fixat med en del. Efter bad och lunch så åkte jag till Dance o Gym-shopen och beställde Kulturama-tröja, handlade lite mat och ett snyggt hårband på H&M.
Väl här hemma på kvällen så har jag tvättat en massa, vilket såklart resulterade till en massa att stryka.... Men det gick ganska bra till Idol/Singalong/Världens barn galan (kunde inte riktigt välja...) och goa sms.

Kan även pricka av på min lista (heja!):

- städat mitt rum
- fixat låtar tills imorrn samt bränt skiva
- laddat kamera
- packat inför kryssning

Skönt att det är fixat.
För det blir en händelserik helg - det gillar vi.

Nu blir det till att måla naglarna i en lila nyans, på med raggisarna och lyssna på Färger i en vind som förövrigt är en mycket fin låt och som jag hoppas kan passa imorgon.
Annars har jag ju klassiker som: Havet är djupt, En helt ny värld och Snart är det jag som e kung... Luktar succé. Hoppas det iallafall.

Godnatt   ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0