90talshits.

Sitter här och poppar gamla godingar som: Vill ha dig, Doctor Jones och Mr. Vain.
Kan det bli bättre?
Man får verkligen lust att dansa.. och bara allmänt hoppa runt.

Då var även denna vecka snart slut.. Det känns faktiskt väldigt skönt, för min kropp behöver verkligen vila lite nu..
Känner av mitt knä, min rygg och mina fötter är inte att leka med.
Roliga moderna klasser då vi nu har påbörjat numret till vår föreställning - kan bli riktigt snyggt. På baletten hoppade vi högt och stort vilket mina ben kände av..
.. och på jazzen svettades vi som vanligt. Cred till Maggie för att hon är så unik.

Sushi igår samt en massa Riesen. Banan med Oboy är inte helt fel det heller.
Känner av ett otroligt sötsug ! Eller ja, är konstant hungrig på allt.
Åt sushi inatt när jag inte kunde sova, mm gottis!

Är packad och klar inför de kommande.. 9 dagarna i Örebro. Har nog med mig lite för mycket kläder för bara 9 dagar, men man vet ju aldrig vad som dyker upp? Öppen för förslag, men tyvärr ganska mycket prio på vila och jobb (?).

I och med att min dator har sagt tack och bock så vet jag inte hur mycket jag kommer att uppdatera här.. eller på Facebook.
Inte alls så att jag Facebookar en hel del, nej inte alls.

Bästa igår 1: målade naglarna i tio olika färger. Är Melodifestival-snygg alltså!
Bästa igår 2: fikade med tjejerna i klassen och åt godaste kondisbiten ever, nämligen:


Smakar som en delicatoboll och glittrar så fint..

Sämsta idag 1: att Anna och mamma har ont.
Sämsta idag 2: mina blåsor under fötterna.
Kul: 8 mars blir det visst Tobias Karlsson och dans..
Ska: skriva jazz-dagbok.
Tror: att jag ska köra lite Entré och F-linjen i veckan som kommer.
Kanske: äta en macka?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0