Andas.

Det är torsdag.
Jag är helt slut - som vanligt.
Och snart är det helg, veckan har gått snabbt...

En rolig vecka med locking som gav rejäl träningsvärk, träning av snygg stol-dans, givande klasser, härligt telefonsamtal med Jeanette.., mysiga fikastunder med några ur klassen igår och med Kerstin idag ♥.
Idag var även Risbergska skolan (estet och dansp + Tuva) och hälsade på. De tittade på en svettig jazzklass och en galen modern klass... Det var kul och ja, lite extra peppande att ha folk som tittade på en.. och tack för fina kommentarer!

Imorgon blir det dans på Kulturamas Pubkväll.
Maggies dans är så underbar att jag inte kan låta bli....
Kanske blir det utgång efteråt med tjejerna, men i och med att jag ska på kryssning på lördag så.. får vi se.

Bra flyt i vardagen just nu.. det rullar på. Är dock helt slut i alla kroppsdelar, har typ kört slut på kroppen känns det som. Massage vore inte fel alltså..

Och idag fyller min syster år.. Tänk så konstigt allt kan bli?
Det är tråkigt.

Ren kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0