balett.

Sitter här med mina tåspetsskor på mig...
Det var typ.. 3 år sedan jag senast hade dom på mig, och det känns kan man säga.
Det vore verkligen jättekul att kunna dansa på tå, men jag har dock (än så länge..) inte tillräckligt starka fötter för det. Borde catcha upp det igen, så nu blir det till att gå in dom. Ja, vi får se hur länge jag orkar hålla igång den motivationen..

Åt en riktigt god lunch idag bestående av:
- kyckling i soja, quinoa tricolor, broccoli, fetaost och oliver.
Mmm, vad jag älskar mat! Dessutom blir det lax till middag. I´m in heaven!
Och behöver jag ens nämna att stämningen är på topp här hemma när man bor hos ett bögpar som delar ens intresse? Nämligen schlager!
På lördag smäller det, och min vardag består av: QX, bloggar och schlagertidningar. Kan det bli bättre?

Hela min fredag ska spenderas på Danshögskolan. Det är dock riktigt klurigt att få ihop ett schema över vad man bör och vill gå på. Men jag tänker iallafall inte missa Sara Ruddock, Katarina Lundmark och Emma Svedlund. Favoriter!
Dessutom så ska jag träffa Magda där, hurra för det!
Hon stannar hos mig till på söndag och vi planerar: mys, stan, fika, ev. bio, dance, schlager och en massa prat... Det är vi bra på.

Nu ska jag lägga mig i soffan.
Jag är helt slut - efter att ha gjort: nada.

Glitterpuss!


Kommentarer
Postat av: Linn

och när ska jag få komma och bo hos dig då? :(

2009-02-04 @ 18:42:13
URL: http://jihnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0