.

Kvällens tankar och funderingar...

Jag är trött på:

- att jämt vara hungrig.
- att det är så kallt.
- att ens dagar är som en berg-o-dalbana.
- att en del måste vara så seriösa medan andra är så sjukt oseriösa.
- att ha ont och vara stel.
- att min dator är sönder.
- att mina nära och kära är sjuka.

Men jag är mest trött på att jag inte kan göra något åt det.
 Det är så frustrerande.

Fikade idag med Sussie och Malin på söder. Det var hur mysigt som helst att bara sitta där och tjattra samt värma sig efter den kalla vinden.
Hur länge "får man" sitta på ett café egentligen? Ägarna där ville uppenbarligen få iväg allt folk så fort de kunde, och frågan är hur länge man bör sitta där egentligen.. För när man väl fikar så vill man ju sitta där ett tag..

Dagens snyggiskändis: Rafael Edholm.

Vill: handla saker på bland annat gina tricot samt äta litervis med glass.
Borde göra: pedagogik samt korra.
Har: ont i mitt knä.
Har haft: underliga samtal på msn. Är jag så liten?

Snart lov.
Örebro. Jobba. Sova. Vänner. Familj. Mysa.

Uppdatering om fredagen o helgen kommer. Värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0