helgen.

Tre underbara, festliga och framförallt roliga dagar...!

Fredagen stavades skola från 8.30 till 15.15 vilket gjorde att man var lagom slut efter det.. Men kul o intressant dag!
Vi repade sedan inför kvällen, fixade med kläder och kom fram till att den så kallade "scenen" knappt var stor nog åt två pers..  Bara o lee!
Väl hemma åt jag och råkade sedan somna på soffan, ... stress stress!
Vi dansade och det gick riktigt bra, trots förutsättningarna och folket uppskattade det, härligt!
Efter ett par glas vin, massa trevligt folk, mycket dans och pussar hit och dit var alla jätteglada. Pubkvällen var suverän och likaså Paradise på kvällen med Kjersti, Alex o Anna. Dansade hejvilt till schlager, Diamond Dogs var bra och jag log brett.

Lördag dag tog jag det mest lugnt och vilade upp mig inför kvällens bravader..
Alla Hjärtans Dag-kryssning med Sofie & Therese, och Bengtzing som underhållning.
Det var en riktigt rolig kväll med mysprat med en söt gravid Linda, prat med annat trevligt folk, Melodifestival (heja Måns, snygg show!) och en massa hjärtan.
Kul i hytten, kul på dansgolvet, kul.. ja överallt! Somnade sedan gott i min säng.
Dagen efter sov vi länge, trötta och glittriga. Åt en god måltid och log lite åt kvällen innan. En toppenkryssning, som alltid!
Citaten som lever vidare: "Inte okey!" och "Vi hade ju ändå inget bättre för oss?".

Tack alla för en lovely kryssning! ♥






Kommentarer
Postat av: Sofie

ååhh, bästa kryssningen :D hihihi!

PUSS<3

2009-02-19 @ 21:25:37
URL: http://sofiejohannesson.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej!!

Kul att se er med:)!! Ha det bra..

kram Frida

2009-02-26 @ 13:12:41
URL: http://fridafroberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0