Ler.

Sitter här och ler lite, är ganska så trött och konstant hungrig.
No good combination.
Lång dag, torsdagar är alltid så himla lååånga. Rytmiken imorse satt som en smäck (man kan ju få tro det iaf.) baletten var rolig, jag satt på jazzen med en sjuk huvudvärk och moderna var intressant. Älskar när hans ansikte spricker upp i ett glatt leende och ögonen knappt syns, han blir som barn på nytt när vi sätter det..
Lite tårar och tankar innan klass, det är tråkigt att hon ska sluta..
Det kommer att kännas tomt.

Det råder ju schlagertider nu, och nej jag har inte missat det. Ler...
Älskade, älskade schlager.. På lördag är det ju dags, ser fram emot det.
Hoppas på mycket glitter!

Hur tänkte jag när jag tog en tvätt-tid kl. 7 på lördag morgon?
Eh, man är väl morgonpigg!

Sofie - du blev sjukt snygg som brunett!
O på lördag intar vi båten, brunetter .. heta.. taggade.. och glittriga.

glitterpuss & kram.



Kommentarer
Postat av: Marre

Leenden är bra. Hoppas du fortsätter att le :) Röj lite på båten åt mig också! Pöss

2009-02-05 @ 22:02:25
URL: http://marreolsson.blogg.se/
Postat av: Sofie

tacktacksupertack! :D

röja på kryssning, LÄNGTAR.

glitterpuss!

2009-02-05 @ 22:04:54
URL: http://sofiejohannesson.blogg.se/
Postat av: Sofie

tacktack! :D

fyfan, röja på kryssning! JAG LÄNGTAR.....

glitterpuuusss.

2009-02-05 @ 22:06:06
URL: http://sofiejohannesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0