onsdag.

Precis avslutat en middag här hemma med trevligt sällskap, hiskeligt god mat och härligt prat om mat, teknik samt antika saker.
Låter det som jag....? Tvek på det alltså.
Idag var det möte i skolan inför föreställningen i vår, folk är taggade på att koreografera och som läget är nu står årskurs 1, årsk. 2 och lärarna för 7 koreografier, VAR. Och vi är bara i första stadiet av planering... Kan bli bra.
Vet dock inte om jag ska köra på Schlagermedley eller ett modernt nummer med simfötter?

Stan idag en stund med Therese och Sofie. Laddar upp inför söndag med big diskussion om kläder och andra idéer. Vi är för härliga alltså... Slutade dock med att jag köpte en bok som jag ska läsa nu.
En shopaholics bekännelser, som jag tror om jag inte minns fel, kommer ut på bio i vår. Men jag kanske har drömt det.
Nåväl, läsa nu, sova sen, äta lite gottigott inatt och sedan gå upp imorgon bitti pigg som en mört och avverka en 8.30-16.30-dag utan problem.
Jo, tjena. Let´s Dance!

Har kommit på världens bästa pysselidé!
Paljetter + kläder + pyssel + jag = succé.

Godnattis  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0