Helgen.

De senaste dagarna har det varit mycket på gång, en blandad kompott...

Kulturama-festen i fredags började bra med lite skolavslutningskänsla då vi satt i Multihallen och lyssnade på tal, därefter åt vi en god buffé och hade det mysigt. Dans och trevligheter fram till midnatt.
Min kväll och natt slutade inte som jag hade tänkt mig, jag orkar inte ta upp det här - men det var en av de värsta nätterna i hela mitt liv. Tack Kjersti, Alex, mamma och Micke för allt...

På lördagen sov jag hela dagen trots det fina vädret. Kvällen spenderades med fina Linn och vi åt tacos och hade det allmänt mysigt. Pratade en massa, kollade på film m.m. Hemmakvällar är underskattade.
Tack fina! ♥

Strålande väder även på söndagen resulterade i sol och bad i Sickla med Anna, Alex, Amanda, Therese och Thomas. Det underbara vädret gjorde att vi tog årets första dopp! Stekte med olja, åt god glass och avslutade med salta pommes. Lovely. På kvällen provade vi kläder och bakade hejvilt, mys!

I måndags var det dags för vår avslutningsfest med klassen. Hela dagen pysslade vi med överkokt pasta, försökte göra oss fina, jag fixade musik, vi gjorde klart överraskningarna m.m...
Kl. 17 dukades det upp i skolan, alla var finklädda och glada. Nästan alla var där och kvällen blev otroligt lyckad! Vi åt gott, skrattade gott, dansade mycket och galet till schlager och gamla 90-tals hits, stämningen var på topp! Lyckade överraskningar och mycket skratt. Kunde inte ha blivit bättre.
Tusen tack alla för en toppenkväll! ♥

Igår sov jag
länge och tog mig sedan till skolan i regn och rusk.
Funderade och fixade lite med solot, men helt slut i kropp och huvud så det blev inte så mycket gjort. Attans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0