Aaaj!

Tisdag kväll. Snart onsdag.
Alltså min födelsedag. Snart en mogen kvinna... ;)

Tänk vad humöret kan växla?

Igår hade jag en riktigt bra dag, det kändes helt okej att gå upp på morgonen och klasserna var roliga. Fixade och trixade med låtar till sången och planerade barndans. Lagade mat åt mina bögar och planerade helgen.
Sofie och jag larvade oss på msn vilket resulterade i WACKO á la high heels on röd stol och pose. Helt okej alltså!

Idag däremot har jag en riktigt jobbig morgon, lunchen var seg, men sedan växlade det när vi hade Maggie. Sjukt kul jazzklass i 2 timmar vilket gjorde att jag fick kramp i magen och mina fötter blödde. Blåsor, blodblåsor och gud vet vad.. Stressade till jobbet på hälarna, då jag knappt kunde sätta ner trampdynorna, och hann till och med dricka lite varm choklad. Alla utom ett flickebarn ville göra Pippi-dansen så fröken var glad. Efter jobbet hjälpte jag Aléx och flyttfixa lite. Alltså skruva IKEA, besöka grovsopor, galgar och mitt i röran lekte han macho och slog sönder ett bord. Klockrent!

Väl hemma vid 22 åt jag middag medan jag pratade med Therese om helgen. Många idéer, som alltid.. Och det lär bli fler helger framöver som vi kommer att ses och WACKA oss... I hope!


Kommentarer
Postat av: Malin

Babe varför har du inte sagt att du har blogg? nu ska jag bli trogen läsare.

PUSSSS

2009-11-19 @ 18:51:10
URL: http://malinarnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0