Bad romance

Sofie, jag säger det igen..
Du har så bra musiksmak.
Älskar den nya låten med Gaga, hon kan liksom inte misslyckas?!

Söndagskväll i Örebro. Hamnade i matkoma efter middagen, så jag är ganska nyvaken.. Och nu börjar jag bli hungrig igen.. Djävulen bär Prada och låtsas-sushi låter onekligen som en perfekt fortsättning på kvällen.

Halloweenmys igår med Emma, Jeanette och Andreas.
Glögg, kebebpizza special, chokladfondue.. Plus en massa dåliga skräckisar. Underbart! O en hel drös med sjuka kort på mig och Jeanette. . .
Cyklade hem i minus utan vantar, yes!

Idag har fam. Lindgren spenderat ett par timmar på Marieberg, IKEA osv.
Det känns i benen om man säger så.. Köpte en cool Batmantröja, lite annat snyggt svart och pyssel. Pysselkväll imorgon med Sofie o My - nice!

1 november idag..
Och det känns ju inte sjukt alls?! Nejnej..

Gilla: ELITEN träffades för första gången för 3 år sedan..
PUSS på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0