Dressed for success

Idag var jag "back in school" med en fulladdad kropp och med motivation i mängder. YES YES YES!
- Eller jag var där och jag dansade och det gick bra.
Nu känns det inte lika vackert, ont i rygg och nacke och jag känner hur träningvärken i hela kroppen sakta börjar att växa fram..
Härlig morgondag väntar!

Hade tänkt att ta ett bad samt göra en hel drös andra saker men ett telefonsamtal om inte helt otippat; barn, pengar, shopping, sång & dans, med Therese, gjorde att klockan blev lite mycket.. Men åh så värt! 
Så dags att natta kudden snart, för trött som en gnu är jag.

Det var visst inte bara jag som hade svårt och somna igår.
Låg och vred på mig och vågade inte titta på klockan då jag lätt blir så stressad. Vred mig lite till, gick upp och åt, vred mig, vred mig och somnade tydligen tillslut
- x antal timmar senare än vad jag hade tänkt.
Sofie, Therese och Fröberg hade liknande svårigheter, och ingen fullmåne syntes. Varför i hela friden kunde vi inte somna?

Ikväll har jag lagat en delikat måltid, samt sjungit mig hes till Roxette och Mamma Mia-låtar. Alltid trevligt. I och med att jag dock inte har något Singstar så fick jag leka roliga timmen här hemma så bäst jag kunde med min plastmikrofon.
Men å andra sidan så har jag ju ett passande stativ och fjäderboor så det blev helt okej det med.. Grannarna undrade nog dock vad jag höll på med, iklädd morgonrock och raggsocker...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0