Enarmad och sjukling.

Inte lätt att bara ha en arm.
Att ha en arm som går att använda alltså..
Svinis-sprutan är inte o leka med gott folk, alla reagerar såklart olika och jag tycks ha åkt på däng. Kan knappt klä på mig. Eller resa mig upp ur sängen..
Eller jo, det kan jag, men inte så smidigt ;) Plus att jag åkt på feber..
Natten var inte nådig. Hoppas på mer sömn inatt.
I och med att jag bara har en arm, och feber, så kan jag inte dansa.
Och det känns piss. Men bara o lee..

Jag skyller på febern att det blev sushi till lunch och att två klänningar följde med mig hem idag. Men så fina så fina.. Nu blir det mys framför tv:n, stryka lite och ett bad tror jag.. Och glass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0