For you.

Det är söndag och det är sådär underbart grått ute som det alltid är i november.
Denna härliga månad...

Idag åkte min fina Anna hem igen efter en helhelg i Stockholm.
Som jag har saknat henne...!
I fredags var det alltså pubkväll som gällde, och vi körde ALL IN som alltid..
Aléx, jag, Anna och Marit = the old gang dansade runt med trumpinnar, drack vin och skrattade hest åt allt och alla.
Igår gick vi på stan, trötta men glada, kollade runt i affärer och snackade skit.
Tacos och Resident Evil 1, 2, 3 och vi var spända och psycho..
Men en riktigt kul kväll!


Idag har jag vilat, badat och haft lite vardagslyx.
Storhandlat, gjort matlådor och garvat loss med Sofie. Vi alltså ♥

Nu ska jag dricka mer té, mer Spotify och mer mat?
Hungrig och trött hela tiden, crazy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0