Golden Hits

Väldigt spontant drog jag och Therese till Golden Hits i måndags.
Fick nämligen nys om att en viss Bengtzing skulle uppträda,
så då tänkte vi; ALL IN. Det brukar vi i och för sig ofta tänka..

Vi svidade om till svarta WACKO-outfits, sotade ögonen och rufsade till håret.
Väl inne på Golden så var vi nöjda och glada.
Uppvärmning med karaoke-tävling, snygg kille, toabesök, vin och leenden...
Schlagerfeber rockade och vi rockade.

Martin avslöjar sedan att de har en hemlig gäst och jag utropar: Wiiiii!
Han svarar: Vet du vem som ska komma ikväll?
Jag: Aah.
Han: Du är kär i henne va?
Jag: Aah.

Hon kom. Hon sjöng. Hon segrade.
Kramkalas och söt som alltid.
Vi lyckades visst ta 138 bilder kvällen till ära.. Så kan det gå!
Här kommer ett urval;


 

 


Tänk att en helt vanlig måndag kan bli en riktigt bra måndag tack vare vänner och schlager? Det gillar vi.


Kommentarer
Postat av: Eva-Marie & Simon

Hej! Lyckos er!!! Sjöng hon nya låten??? Skit snygga bilder!!!! Vi ses på söndag!!! KRAM E-M

2009-11-25 @ 23:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0