Grattis i förskott.

Det känns konstigt att redan vara tillbaka i Stockholm...
Eller jag kom redan vid 18-tiden. Det blev en kort visit till Örebro, men ack så trevlig! När blir nästa, kan man undra..

Igår firades jag, några dagar för tidigt, med kalas och ståhej.
Dock ganska lugnt, precis som jag bad om, och det blev alldeles perfekt.
Hela tjocka släkten var där (...), lite underbara vänner, smörgåstårta och annat gott. Superfina presenter fick jag också.
Så jag är verkligen hur nöjd som helst. Och jag som inte har fyllt år ännu!
Tusen tack mamma för allt du fixade

Idag sov jag ut på morgonen och en jobbig stund väntade.
Hälsade på farmor på sjukhuset.
Jag kände knappt igen henne och jag kunde inte hålla tillbaka tårarna.
Men min farmor är stark och jag hoppas att jag får chansen att säga hej till henne snart. Jag håller alla mina tummar.
Efter det så fixade jag, mor och far lite saker som jag nu kan pricka av på listan, vilket är great, och åt sedan en god middag tillsammans.
På vägen hem så hämtade jag upp min brors kamera, då det är dags för en galen WACKO-helg nästa helg.. Dä ni!
Sedan var det bara att hoppa in i en bil, med Putte till chaffis, och åka mot Sthlm igen. Putte har förövrigt 3 hus i Thailand. Det är kanske han man ska prata med om framtida resemål...? Han ska fira sin första jul i Sverige på sjukt många år, vilken skillnad på Thailand och Sverige kring jul.. På gott och ont.

Men nu är det ju nästan natta.
Dags att sussa. Måndag imorgon.
Och min träningsvärk från förra veckan sitter fortfarande i..
Det är inte nådigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0