hey pretty baby with the high heels on..

Man skulle kunna säga att det är kaos på mitt rum, men även svinkallt.com
Vad hände? Hur kunde det bli såhär kallt på en gång?
Efter att ha framkallat en hel drös med bilder från sommaren så blev man ju inte mer sugen på att åka utomlands, nej verkligen inte.

Fick höra att jag hade bloggat dåligt... ler..
Det har varit fullt upp i Örebro och jag har på känn att jag kommer vakna sjuk imorgon, det känns inte helt okej, jag håller alla mina tummar och tår att jag vaknar frisk som en nötkärna.

Men nu såhär på kvällskvisten efter en hel del samtal är jag taggad som aldrig förr! Eller det var väl att ta i, men lite sugen allt ;)
Jag och Therese hade ett par trevliga samtal om bl.a. skor, dumma/snälla barn, pengar och hur svårt det kan vara att gå i höga klackar...
Say no more Baby! Ja, där var jag allt bra rolig...

Ikväll har jag ätit en god middag med den ena bögen samt kollat in Melodifesitvalens Årskrönika, schlagergeek som jag är. Det var schlagerigt.
Efter mitt kvällsmål ska jag vara ännu mer schlagerig och inviga min nya sovbindel med svarta paljetter på... Läckert vill jag lova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0