IDOL 09

Lilla lilla Tove..
Som har en röst för 10 personer.
Liten till åldern men en stor stjärna i mina och många andras ögon.
Helt jävla amazing.

Ikväll imponerade även Calle och Mariette, dom är så otroligt skickliga..
Och Erik är ju hur grym som helst, men det visste vi ju sedan innan.
Eddie bör definitivt åka ut idag.

Nu blir det mer fredagsmys här hemma.
Och så måste jag stryka och packa inför helgen.. Skulle helst krypa ner under duntäcket.
Söndergråten med huvudvärk. Kämpa farmor!

Mitt solo idag gick förövrigt riktigt bra, känns sjukt kul!
Så kul att jag faktiskt ska vara med på föreställningen, dock bara i det numret och i endast 2/3 föreställningar. Men ändå. Och på köpet fick jag en hel drös med galna koreografitankar.. Till nästa förställning, ja nästa år. . . Men hett lär det bli!

Delicatoboll var det va? Till: I wish I was a punkrocker. Gåshud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0