Ont, det gör ont.

What a day!
Tisdagar är alltid så himla långa och jag är ännu inte klar med allt jag hade tänkt, men ser på klockan och känner i mina ögon att det är dags för sängen alldeles strax. Men det har varit en bra dag!
rytmiken dansade vi till Bad, klappade synkoper och lekte med sextondelsnoter. På baletten dansade vi till pop-låtar då vår pianist Göran var på villovägar, någon som känner igen: Bilen startade inte.. Lunch och matkoma och därefter snabb och skön discojazz samt en kort utvecklingssamtal.
Barnen var glada idag och likaså jag, och lugn.. För jag hade ju en överraskning med mig, då blir plötsligt barnen som änglar. Hm...

Känns dock lite ensamt här på söder.
Och hur kul är det att laga mat till sig själv?
Skittråkigt ungefär.

Juste, det var ju programledarsläpp till Melodifestivalen imorse!
Mumsiga Måns, Coola Christine Meltzer och Den lite mer okända för mig; Dolph Lundgren är de tre personerna som presenterades. Kan nog bli riktigt bra!

Glittriga pussar!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

haha, du som har koll (!) på mello (till skillnad från vissa andra, hehe).. Jag fick reda på idag att Daniel Gildenlöw har skrivit en låt som ska vara med, fast de vet inte vem som ska sjunga den än (han själv är iofs en sjukt grym sångare). Helt otippat! haha. han spelar i ett mysko band som jag brukar lyssna på. blev fett förvånad!

2009-11-12 @ 01:17:31
URL: http://janetbananet.blogg.se/
Postat av: Jessica

Fälgarna är ju inte riktigt original. Men så kom det en liten hund som jag satte att vakta bilen, en terrier tror jag att det var...

:)

2009-11-12 @ 11:15:39
URL: http://badideabear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0