PUSS!

PUSS PÅ:

- att min födelsedag igår var alldeles förträffligt bra!
- att jag hann bada & mysa för mig själv, äta god sushi-lunch och att sången gick riktigt bra.
- att underbara Micke och Mats bjöd mig på en helkväll med en underbart god 3-rättersmiddag.. Den innehöll bland annat ostron, vin och chokladmousse.
Succé alltså. Plus superfina presenter. Tack! ♥
- att jag orkade gå upp imorse fastän jag var så trött.
- att jag orkade med alla de 4 klasserna idag, + att jag fick bra och härlig feedback. High five people!
- att wackingen var superkul!
- att Aléx och jag flyttfixade idag, tungt men nu äre klart! Suveränt.
- att ta ett varmt bad så här på kvällskvisten, alldeles pömsig.

Imorgon är det fredag mina vänner!
Jazz och koreografi i skolan. Och en lugn kväll hemma med middag och Idolmys.
Perfekt helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Linn

hallå, du glömde "Puss på att min bästa Linn skickade ett galet fint grattiskort OCH bläckfiskar, bäst är hon!" ;)

2009-11-22 @ 23:02:20
URL: http://jihnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0