Önskelista

Oj, hejsan hoppsan.. Fyller 20 om cirka 1 månad.
Vad önskar man sig?

- påslakan
- fina kuddar
- presentkort på Make up store, Panduro, HM, Vila.
- kamera, helst en systemkamera.
- Melodifestivalen, DVD: 2007, 2009.
- allt med paljetter
- iCurl, platt o locktång i ett.
- guld-svart eyeliner MakeUpStore
- söta armband
- parfym
- nagellack i alla färger
- tid
- Isabella
- pengar
- choklad i alla dess former
- en resa
- en upplevelse
- raggsockor
- stilrena ramar
- mysiga vantar
- allt med schlager och glitter

Ehh va svårt det är..
Jag blir glad för vad som.
En kram och kärlek är värt så mycket.


Kommentarer
Postat av: Linn

Önskar jag kunde ge dig Bella.. Men, jag har en grej på gång som nog inte är så tokig den heller! :) jag tycker iaf att jag är jävligt påhittig, haha! Puss

2009-10-21 @ 16:06:08
URL: http://jihnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0