1 december

1 december 2010.
Jag sitter i ett kallt Stockholm med en stor kaffe.

Vart tog hösten vägen undrar jag?

Har varit iväg på en föreläsning nu på morgonen. Kanske den segaste föreläsningen på länge och jag känner på mig att den vid 15 är lika seg... Kul!
Tur att det finns kaffe.

Ikväll är det äntligen dags för WAD-galan på Kolingsborg! Börjar kvällen med lite glögg hos JJ, sedan väntar mingel, en grym show och överraskningar.
Galej på det!

Mycket på gång nu, som alltid.. Men speciellt nu i december känns det som. Uppbokad till nyår, och ändå tog jag på mig 2 pass till på Amba?
Hur tänkte jag där? Var det inte jag som nyligen skrev om att man måste inse sina begränsningar? Men jag vilar så fort jag kan, för att orka.
Och dessutom är det inte bara jobb och plugg framöver som gäller..
Utan jag ska även hinna med: julkonsert i Globen, Vickan-kväll med bl.a Saga och Bragge, och Ronneby Brunn en hel helg med Malin och Marre (Bengtzings julshow!). Sen var det nog mest jobb ja...
Och så ska man hinna med att julmysa och köpa julisar... Kör - bara kör!

Imorrn blir det nog skridskor i Kungsan förresten!
Om det inte är -20...

Men ikväll:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0