Jag minns...

Jag minns för 6 år sedan, den 4 dec 2004.
Jag var kort, mörkhårig, blyg, prao-elev på Ordjakten och inte fullt lika glittrig som nu. Visst älskade jag schlager och körde mitt race, men jag var verkligen inte lika framåt som nu..

Mycket har hänt. Från Örebro-flicka till Stockholms-tjej.
Vilket jag visste redan då att jag skulle bli. Dock trodde jag inte att mitt liv skulle se ut så som det gör, men jag bara tackar och ler.
Jag passar här i Stockholm, jag gillar att glittra och jag trivs med mitt liv.
 
Under de här 6 åren har jag lärt känna otroligt många nya människor, och dessutom fått nya vänner som nuförtiden är några av mina bästa vänner.
Vi har gått genom mycket och mycket väntar oss, upp och ned-gångar.
Se bara på det här året, 2010 - all in, som vi kallade det. Hur mycket har inte hänt? Mina schlagertjejer har jag lärt känna tack vare den här kvinnan.
Hon jag alltså praoade hos 2004 och samlade tycke för. För vilken kvinna! Det sa jag redan då. Och som hon har förändrats, utvecklats och vuxit. Precis som vi.
Vi alla glittrar mer såhär 6 år senare och när jag och L sedan väl firar 10 år, så lär jag se ut som en discokula full av kärlek.

För kärlek är vad hon är, kärlek är vad ni är mina vänner och idag tänker jag tillbaka på den dagen, då hon faktiskt förändrade mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Heeelt galet..

Hon är himla bra den där Bengtzing. <3

Puss.

2010-12-05 @ 09:49:33
URL: http://jennie95.blogg.se/
Postat av: Mika

know the feelings! åh, underbart underbart!

Kraaaam!

2010-12-05 @ 11:02:39
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: E-M & Simon

Gilla!!!

2010-12-07 @ 23:43:20
URL: http://evamaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0