Tillbaka till verkligheten.

Jag älskar att vara effektiv! Jag älskar att planera! Jag älskar att älska!
Måste köpa en ny kalender då jag råkade spilla kaffe på min älskling, för planera - det måste man ;-).. Skämt åsido, men kul är det!

Idag var det första dagen i skolan för denna termin. Och dom körde inte nådigt med oss. Rejäla fys-pass som jag kommer få sjuk träningsvärk av.. Gilla! 
Efter skolan fikade jag med Sara som alltid är så himla söt. Vi planerade våra liv och drömde oss bort.. Vi var i Paris, i egna fina lägenheter.. Mycket mysigt prat! Jag har en hel del idéer på hur hösten ska se ut.. Hur nästa vår ska se ut.
Får se vilken väg man ska gå. Men jag blir mer och mer taggad. Fast det är jävligt olika idéer kan jag lova. Jag blir höjdrädd.

Imorgon styrs Bralle. Säger bara: SHOOT.
På onsdag ska jag, i och med att jag slutar tidigt; fixa saker på stan, rensa garderoben + städa mitt rum, tvätta och allmänt fixa med saker. Yes!

Aah, jag är på gång!
Min år 2010-lista är crazy. Jag är crazy. Vi är crazy.
Hur jag ska hinna med allt jag vill göra - är en annan femma..

- Men det här året ska jag göra allt jag vill göra.
Man lever bara en gång ;-)


Kommentarer
Postat av: Ida

Hihi, jag har spillt kaffe över min kalender också (a)

puss på dig!

2010-01-11 @ 23:27:45
URL: http://idagillegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0