Det snurrar i min skalle.

Woooooooooh. Och så var den helgen slut!
Hur fanken kan det redan vara söndag kväll? Jag borde ligga i min säng för länge sedan, men jag är så uppe i varv och har en hel lista med saker som jag borde göra.. Typ träna hundra koreografier..

Det har varit en supermysig helg med blandade aktiviteter...
Har haft fina Sara boendes här så vi har diskuterat allt mellan himmel och jord.
I fredags softade vi på soffan med mat för flera dagar och slökollade på Let's Dance och pratade om livet.. i största allmänhet ;-)
På lördagen åt vi frukost länge och jag drog upp på stan där jag mötte Aléx och shoppade lite inför kommande studentskiva.. Vi drog sedan på innebandy för att heja på Mattias och krama på Anna. Mysigt!
På kvällen styrdes buffé (sushi, mongolisk, asiatisk och frukt) - vi rullade därifrån och hem till mig för att svida om inför fest hos Thea. Dansade till schlager på Zipper och mina vänner är dom bästa!
Inte jättekul att gå upp imorse för att repa - men sånt är livet! Repade 3 nya koreografier idag, eller rättare sagt, började på dom.. Blir nog bra!

Mycket i huvudet just nu. Listor hit och dit.. Ska jag söka dit? Ska jag åka hem då? Ska jag dansa mer? Ska jag gå till naprapaten? Ska jag sova nu? Bör jag äta det?

Jag tänker nog på allt och lite till.
Och jag borde berätta en hel del saker för min familj och mina närmsta vänner. Det kommer snart - jag lovar. (Inget allvarligt!)
Imorgon åker min mamma och mormor till England för att hälsa på min syster och hennes familj. Jag hade så sjukt gärna följt med, känner jag såhär i efterhand.. Men man kan ju inte få allt i livet.

Annars då?
- 3 blåmärken, ont i öra och käke, stel i nacken, tjock efter all mat, trött efter för lite sömn och laddad (?) inför en morgondag som lyder: 08.15-20.00...
Repa, repa, skola, skola, repa o repa... Därefter blir det hem och byta om till
"nåt som sticker ut" för då väntar studentskiva mina vänner! All in!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0