Förra veckan i Örebro hände detta:

- Jag fick åka tåg i 4 h hem till Örebro pga. x antal fel, och kom hem trött som en gnu, och hungrig!
- Jag var på stan med mamma och fick med mig ett par tights och en fin jeansjacka hem tack vare mamma ♥
- Jag och mamma var på flera promenader i den sköna vårsolen.
- Jag kollade in vad Schlager-Örebro hade att komma med, vilket inte var så mkt..
- Jag fikade med Mia och vi snackade en massa skit, dansade lite, tog foton och åt lite mer. Och så planerade vi våra liv..
- Jag gick upp tidigt för att besöka ett solarium då det var kris.
- Jag och Andréa firade Linn med en middag på Hellas och lite vin-o-ostmys hemma hos A. Mysigt och lyckat!
- Jag hann bli orolig då mina "döttrar" inte gick att få tag på.. ;-)
- Jag fick ett superfint kuddfodral av mamma.
- Jag och mor besökte IKEA för lite shopping och mat.
- Jag besökte en skapligt pigg farmor, mysigt!
- Jag fikade med Emma, Adde och Jeanette och skvallrade om livet.
- Jag och Jeanette drog hem till Johanna för födelsedagsfest.
- Jag var i Antikaffären och gjorde Melodikrysset och svor över att jag inte kunde.
- Jag och Hugo lekte zoo och Gaga och hade lördagsmys.

Plus att jag åt en hel del till, tog sovmorgon och sov så ofta jag kunde, drömde om våren och log åt livet och allt o alla i Örebro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0