Hot like wow!

Fick arslet ur soffan och har fixat o trixat med en massa musik, tvättat, duschat och garvat lite till. Kommer ha fet träningvärk imorgon ;-)

ESC-vinnaren 2010 är utsedd av mig och Sofie.
Safura från Azerbaijan sjunger en ruskigt fin låt.. Jag ryser!



Och jag kommer rysa ännu mer imorgon, för då ska vi nämligen se henne live på Golden! Så, för att go lite wild & crazy, så drar vi till Golden Hits imorgon för att fira Schlagerfeber som firar 8 år, för att se deras nya show, glittra och lyssna till Alcazar och låta nackhåren resa sig till Safura. Sounds good - om du frågar mig ;-)

Men imorgon ska det även hinnas med att repa, koreografera och fira fina Amanda som fyller år!

Nu: säga tack och godnatt till Sofie och sova.
Inatt: ska jag sova hela natten utan att tänka en massa.
Hoppas: att jag vaknar pigg och full av idéer.
Borde: göra solo.
Wow: Safura.
Dagens mat: bara en jävla massa mackor, har levt på mackor idag.
Behöver: pengar - slut på kontot!
Saknar: black&white.
Imorgon kväll: kanske satsa på lite glitter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0