Övertrött?

Nej, vadå övertrött?
Jag och Therese flippade ur lite i skolan idag - att man kan ha så kul med lite felsägningar och dialekter? Mycket värt med lite, eller rättare sagt, mycket skratt :-).. Annars då? Bra rytmik, tråkig balett och härlig jazz.
Och lite Augustibrun på det, eller var det Kristi Brud? ;-)

Väl hemma har jag städat, tvättat, fixat, badat, lagt en ansiktsmask och pysslat om mig själv. Kände att jag behövde det. Skulle behöva en massage också..
Och kladdkaka har jag ätit! För gott för att vara sant.

Nu ska jag däcka i sängen för att vakna pigg!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Annars då...? Ostboll!

2010-03-17 @ 15:51:04
URL: http://sofiejohannesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0