På G. . .

När Sofie och jag väl kom av båten så tänkte vi: på't igen!
Vi åkte hem och svidade om till rockiga outfits, köpte chips och hängde i Skogås med lite Melodifestival och ett gäng sköna människor. Utgång eller inte utgång? Vi körde utgång på Kolingsborg med nya ansikten, men det gillar vi!
Lite VIP, lite cider, lite house, lite Hanna Lindblad, lite bröst och en massa dans.
Vi somnade sedan sött, lite för sent; men vad gör det - man lever bara en gång!









På söndagen drog jag ut till Ingarö för en heldag med J.
Otroligt vackert ställe, lugnt och fridfullt... Jag bar njöt medan jag träffade familj, släkt och vänner. Pulkarace, snöbollskastning, korvgrillning, vacker natur, fika, skratt, filmmys och middag. Perfekt söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0