Söndagsångest?

Eller hur var det nu?
Nej, det har varit en mysig söndag.. Och gårdagen var helt perfekt!
Vi pratade i timmar, drev med allt och alla och garvade så att vi fick träningsvärk. Och åt gjorde vi, och som vi åt! Tacos, godis, kladdkaka med glass.. För tjock för mitt eget bästa ;-) Somnade sent, och vaknade lite sega.. Sofie var duktig och åkte o jobbade medan jag och Therese låg kvar i sängen och bara latade oss.
Men man behöver sådana dagar också...

Fast nu måste jag få arslet ur soffan och få allt gjort.
Varför ska det vara så svårt?

PUSS på mina fina tjejer och tack för ett underbart dygn. Ni gör mig så glad.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du är så söt!!!

2010-03-21 @ 23:37:19
URL: http://sofiejohannesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0