Stop!

Vad händer?
Jag har tappat aptiten! Det är helt galet.. Det är nåt som är fel.
Dessutom så är jag ständigt trött och jag får ingenting gjort. Det känns verkligen skrutt. I vilken ände ska man börja..? Nog om det!

I måndags koreograferade vi Hjälm mig och det kommer bli riktigt bra om vi får till allt, det är verkligen ploj och jag älskar våra låtar! Får vi bara till outfiten så blir det kalas, det ska vi kika på imorrn.

På kvällen var det alltså Golden Hits som gällde, och vilken kväll det blev...! Otroligt lyckat med härliga vänner och Schlagerfeber körde sin nya grymma show. Alcazar och Safura gästade och det var ett riktigt drag!
Vi glittrade ikapp, log, pratade med allt och alla och hade en fantastisk kväll! Slutade med efterfest hos Kagemark med nya bekantskaper, dusch?, vin, härliga människor och lite fniss. All in!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0