Trendigt diskotek!

Har precis duschat av mig all svett från dagens klasser. Vilken jäkla dag!
Sitter här och blundar om vartannat, jag är helt slut och ska alldeles strax däcka i min nybäddade säng. A dream come true... ;-)

Gårdagen var inte heller den att leka med...
Vi repade och repade och hade lite panik över saker och ting, men det mesta ordnade sig till slut. Via Donken åkte jag och Sofie hem till mig där jag i ett högt (..) tempo duschade, åt och bytte om. All in Schlagerpolis ;-)
En kul kväll med mycket galet folk, lite schlager, fina vänner och fulla människor. Via 7/23 tog vi oss hem och somnade sedan gott i våra sängar.


Idag har det repats rytmik, balett och sedan var det audition inför vår föreställning. Spänning och oro i luften. Älskade "Hjälm mig" kom med och det kommer bli sjukt kul.. Säger bara: "Vi ser väldigt bra ut!" Puss på mina tjejer!

Och sist men inte minst så vill jag säga Grattis i efterskott till pappa som fyllde år igår, hoppas du hade en bra dag! Mor o mormor i England har det bra, och på lördag träffar jag Bella igen! Jag är lycklig. Snart påsk!

Godnatt.

 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Omg, vad snygga vi är. Schlagerpoliser.. Fyndigt värre hihi. Och jag vill se föreställningen NU. Puss

2010-03-30 @ 23:42:20
URL: http://sofiejohannesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0