Skål för Vickan!

Jag hade en supermysig kväll på Vickan igår med Jossan och Sofie ♥
J och jag åt middag först och log ikapp medan vi skvallrade om livet, vid 22 trippade Sofie in i somrig outfit. Lite vin, lite Hallå hela Pressen, massa folk, massa dans och riktig jävla schlager - vi var så nöjda!
Skön sommarluft, en polis kom förbi - han kunde visst inte hålla sig ;-)
och uteserveringen är alldeles perfekt. Plus för riktigt bra musik inpå småtimmarna, vi dansade tills fötterna blödde och tackade sedan för oss.








Idag har det varit en riktigt svettig dag i dubbel bemärkelse.
Riktigt bra dansdag, speciellt jazzen med Maggie då vi dansade så svetten lackade. Solen har varit på ett bra humör idag vilket vi gillar, och jag har hunnit med en hel del såsom planering, städning och annat.
Men nu är jag supermegatrött. Ska däcka nu och vakna pigg.
Imorgon är det sista koreografilektionen och sista balettklassen, det stavas
c r a z y . . . Klump i magen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0