Söndagsmys.

Klockan har slagit midnatt och jag sitter här med tända ljus, äter mammas bullar och dricker mjölk. Helt slut i kropp och ben efter gårdagens och dagens jobb.
Ska bli skönt att sova strax...

Det har varit fullt upp de senaste dagarna, så det känns helt fucked up att det är måndag imorgon. Hur ska jag hitta energi att orka?

Så vad har hänt...?
Jag åkte till Örebro i onsdags kväll efter lite fix på jobbet..
Väl hemma tog jag det lugnt och somnade till fina grattis-sms..
Vaknade upp till ännu fler sms och samtal - underbara människor!
Tog en promenad på stan och shoppade lite, solade och hade en skön förmiddag. På eftermiddagen kom släkten och det vankades smörgåstårta och fina presenter. Tusen tack alla för era gratulationer och tack till mamma som fixade med allt... ♥

Min fredag i Örebro var schema-lagd in i minsta detalj.
Och såg ut ungefär såhär:
• 10.30 - frukostmys hemma hos Sara, kollade även in deras nya place.
• 12.30 - lunch + presentgalej med Linn på La Baguette.
• 15.00 - IKEA med mor & far = massa mysiga saker.
• 16.30 - hej till alla på Nyfgården, leka tåg och ligga på bord..
• 18.30 - middag hemma hos Emma och Andreas, i deras nya lägenhet med Jeanette. Och så lite glöggmys...
• 21.00 - hej till Thomas som har varit i Tyskland i 2 år + mini-reunion med klassen. Det gillar vi!
• 22.30 - mer mys hemma hos E & A.

Sedan somnade jag lycklig.
Vaknade upp lördag, packade väskan och fikade med underbara Eklund.
Vi utbytte presenter och skvallrade som aldrig förr.. Mysigt!
Sedan var det bara att ta tåget till Stockholm., med alldeles för mycket packning! Väl hemma i lägenheten lagade jag middag så brandlarmet gick..., duschade och bytte om till svart, gick på ett roligt kalas och jobbade sedan natt på Amba.
Så idag var jag lagom pigg när jag vaknade...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0