Middag och galej på V.

Förra måndagen vaknade jag upp glad och jobbade på med chefen.
Glad i hågen trippade jag hem för att mysa med mina Änglar samt byta om.
Outfit-problem som vanligt och så lite stress på det.

Väl på kören möttes jag av en härlig atmosfär, Jan Johansen och ett grymt rep! Vidare till Vickan för körmiddag, bara att styra upp allt.. På gott och ont.
Sjukt irriterande när folk lägger över ansvar på en annan, eller när folk hackar på en fastän de inte borde. Rixirriterad och inte lugn alls. Svårt att njuta då..
Men bättre blev det. Att det blev! Schlagerkören gästade V, vi fick 2 Bengtzing på rad, Landby garvade åt mig: "hon dansar så roligt", det kändes som alla var där och vinet flödade hos alla verkade det som. Folk stod på borden och dansade vilt. Efter svettig Carola och YEAH YEAH satte jag upp håret och minglade runt med glasses. Gled sedan runt nöjd i mina halsband och log med mina vänner.
Tiden gick sjukt snabbt och plötsligt var det stängning, vad hände där?
Vidare till Labbet med Nat, Krille, Ubbe och Oskar. Smattrigt värre.
Via Donken och hem i solsken. Så kan det gå! Sicken kväll.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0