Snart är det väl jul också...

Det har varit en väldigt knasig vecka.
Vet inte vad som har hänt, eller vad jag har gjort.. På gott och ont.

Skolan hinns inte med just nu, vilket känns sjukt tråkigt.. Det är synd, för det är intressant - men inte när man somnar med öppna ögon.
På fredag blir det iallafall Dansens Hus och föreställning.
Dags att analysera mera!

Annars då?
Har jobbat, har jobbat på bra. Haft bra samtal.
Känns skönt att man är uppskattad och gör ett bra jobb :-)
Lekt kock har jag också gjort och kollat in Melodifestivalen.. Otippat va?

Melodifestivalen alltså...
Vet inte riktigt vad jag tyckte om lördagens deltävling.
Inga höjdarbidrag om man säger så.. Brolle gillade jag, för han kan sjunga.. Loreen hade en cool låt med sin köttkvarnsoutfit, plus för dansarna!
Babban skämde ut sig, Elektrisk kommer jag sjunga på (men Bengtzing hade gjort den bättre), Celina dansade på bra, Zain gör grymma nummer, Sanna imponerade - inte..., och man nynnade för mycket på Oh my God.
Mysig kväll hos Bella hade vi iallafall, men inget bubbel för oss. Lugnt och vackert!

Men vad fan hände med våren undrar jag?
Rixsnöstorm har vi haft här i Stockholm. Och kallt äre!

Idag har jag promenerat i det vackra vädret, kacklat, solat, handlat mat, tvättat, städat och Solsidat. Dags för dusch, prova outfit och lägga upp pics.
Imorgon är det måndag! Hurra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0