Vickan, Zipper, Vickan..

.. var det nån som sa gayställe?

Vickan Vickan.. Vad gör du med mig?

På V känner jag lugnet, känner jag pulsen, andas jag schlager, njuter jag av mingel. Där träffar jag nya vänner, ler åt sköna personer, uppskattar livet, sjunger hest till schlager och hoppar högt när Hallå Hela Pressen skriker:
- Vickan hoppa! Allt det där, och lite till.

Har man inte varit där, har man inte upplevt "våra Vickan-kvällar" då vet man inte hur det är. Och då ska man inte lägga sig i.. Jag älskar måndagar, jag älskar Vickan, jag älskar mina vänner. Livet är en schlager!










Några bilder från de 2 senaste måndagarna...
Och imorgon är det måndag igen!
Om jag är nöjd - att jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0