Burlesque...

Jag älskar den filmen!
Andra gången jag ser den och jag skulle kunna se den igen, precis nu..

Märker hur jag saknar dansen, hur jag saknar att stå på scenen, och hur jag saknar att vara i form. Det här håller faktiskt inte längre.. Inte tränat på över 1 år.. Så jag tog en promenad längs Djurgården idag. Fan va fint jag har det!
Stockholm på sommaren.. Whow.
Kvällen har spenderats på soffan med film, middag och sminkfix. Försöker få ihop en outfit till måndagens galapremiär. Ofta vi ska på premiär? Kul!

Snart dags att sova så man orkar med morgondagen; kock och tvätta.
Och så lär jag träna... Det här med att dansa i Pride-tåget - jag lär ju komma i lite (...) bättre form med tanke på att de är i sjukt bra form. #damn



Fuc yea - nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0