Ja, jag vet..

Jag bloggar aldrig.
Men nu fick jag lust. Eller snarare lite tid..

Fast det har jag egentligen inte heller, men jag är helt slut så jag behövde ett litet break.. Har spenderat dagen med familjen Lindgren junior som är här på besök, vi har gjort Skansen, åkt massa båt, strosat runt på stan och ätit alldeles för mycket mat. Vi varvar just nu ner här på söder med lite mer mat och snart en film.. Sjukt skönt. Imorgon gör vi söder och rullar sedan mot Örebro.

I helgen vankas nämligen bröllop! Say what?!
Är lite pirrig, men framförallt inte alls klar med allt jag borde vara klar med.. Sick. Vet inte hur jag ska lösa det... I said, whow.

Nu blir det kaffe för att hålla sig vaken.

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Du fixar det!! Puss!

2011-07-08 @ 10:23:22
URL: http://jenniedorotea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0